High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Paard gezocht ~

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Paard gezocht ~ Empty Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 11:29 am

Paige

Paige

Hey allemaal! ~

Ik ben voor Paige op zoek naar een eigen paard. Het liefst is het een Fries maar als het echt niet anders kan maakt een ander ras mij ook niet zoveel uit. Ze vindt Friezen namelijk geweldig en omdat ze vroeger ook een Fries had lijkt het me leuk als ze dit nou weer zou hebben omdat het nu ook haar lievelingsras is. Maar verder: Het liefst iemand die actief is op het forum en die het natuurlijk ook leuk lijkt. Of het paard gevangen wordt of gekocht wordt op de paardenmarkt maakt mij ook niet uit. Gewoon wat jij het makkelijkste vindt.

Alvast bedankt! ~
YAY

2Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 12:05 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Wat discipline wou je met het paard doen? Want ik wil misschien wel.Paard gezocht ~ 3782549770

3Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 12:07 pm

Paige

Paige

Ehm, eigenlijk maakt mij dat niet zoveel uit! ~

Springpaard vind ik wel leuk, maar een renpaard is ook wel stoer. Ik heb niet echt een bepaald iets. ~
YAY

4Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 12:08 pm

Darren

Darren

Ik zou miss wel kunnen met Naroon, maar dat is geen Fries en omdat hij gebaseerd is op een verhaal dat gebeurd is in mijn familie kan ik dat niet veranderen.. Maar ik zou ook wel een ander paard aan willen maken.. (:

5Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 12:10 pm

Paige

Paige

Mij maakt het niet uit! ~

Zeggen jullie allebei maar wat jullie het leukste lijken en dan kies ik er wel een uit! ~ YAY

6Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 12:12 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Mij maakt het niks uit hoor, Darren mag dan wel van mij hoor, ik heb toch ook wat eigen ideetjes voor een paard. Paard gezocht ~ 1608038384

7Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 1:23 pm

Darren

Darren

Mij maakt het ook niks uit.. Kies jij maar! YEAH

8Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 1:26 pm

Paige

Paige

Haha, zeggen jullie het maar! ~ Mij maakt het ook echt niks uit, haha YEAH

9Paard gezocht ~ Empty Re: Paard gezocht ~ zo sep 11, 2011 1:45 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Ik hak de knoopdoor en denk dat ik me terug trek, aangezien ik nu ook een eigen RPg ga maken, Paard gezocht ~ 3782549770

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum