High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Gezocht] Paard

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Gezocht] Paard Empty [Gezocht] Paard za maa 03, 2012 4:42 pm

Eleanor

Eleanor

Ik zoek een paardje voor Eleanor, mag een nieuw account zijn, of een bestaand account.

Mijn top 3 van disciplines:
1. Show Jumping of Cross Country
2. Western
3. Gewoon recreatief

Wat voor discipline het word zullen we samen beslissen. Het kunnen ook twee paarden zijn.

Eleanors karakter:
Ze is rijk, en dat is te zien. Ook lijkt ze oppervlakkig en een verwend nest, en ook best arrogant. Maar als je verder kijkt zie je dat ze heel aardig is, ze heeft alleen nogal moeite met het feit dat haar ouders zowat nooit thuis zijn. Met paarden is ze best goed, maar af en toe is ze soms een beetje ongeduldig, meestal is dat als ze gefrustreerd is en haar gevoelens helemaal opgekropt zijn.

Dus, iemand geïnteresseerd?

2[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard ma maa 05, 2012 8:09 pm

Sunset

Sunset

Ja ja, hiero! IKKE!

Ik heb Sunset, ijslander, afkomstig uit Indian Sunset, met indianen dus. Ze is geen bit en/of zadel gewent, maar wel mensen op haar rug. Ze leert snel en heeft ouders uit de western sport, dus zonder dat ze het weet kan ze western, dit zal wel even oefening vragen...

Dus ik wil graag, heel grasag!

3[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard ma maa 05, 2012 8:35 pm

Eleanor

Eleanor

Hmm, ik weet niet echt of ik Eleanor op een ijslander die. :^^': Maar ik denk er zeker nog over na, ik wacht wel nog even of er iemand anders is.

Oh ja, voor als er nog mensen willen, een 'probleempaard' lijtk me ook wel leuk, eentje met een verleden,d ei bijvoorbeeld snel bang is of zo. Want Eleanor werkt op de manege veel met dit soort paarden, en vind daty ook helemaal geweldig.



4[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard di maa 06, 2012 6:21 pm

Guess Who

Guess Who

ik wil anders ook wel! Je kan nog alle kanten op met Guess Who, dus ook springen/cross. Ik wil anders evt ook wel voorbeeldpostje maken



Laatst aangepast door Guess Who op di maa 06, 2012 7:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt

5[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard di maa 06, 2012 6:53 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Ja, misschien even allebei een postje schrijven, das handiger voor mij.

6[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard di maa 06, 2012 7:26 pm

Guess Who

Guess Who

Een donkerbruine, bijna zwarte merrie stond wat te wankelen in een trailer. Ze was er vroeg in de ochtend in gezet en ze stond er nu al een poosje. Het is dat ze al vaker in een trailer had gestaan, anders was ze helemaal panisch geworden. En daarbij kwam ook nog eens dat ze elke keer wanneer ze stopte dacht dat ze er al waren. Maar ook elke keer bleek dat weer niet zo te zijn. Maar na een poos duurde het stilstaan toch wel erg lang. Sterker nog, ze hoorde allemaal geluiden om de trailer heen die er op duiden dat er mensen rond de trailer liepen. en ja hoor, de laadklep ging naar beneden en er kwam iemand door het zijdeurtje naar binnen die zachtjes tegen haar praatte. Het was haar baas die naar binnen kwam. Ze zag er verdrietig uit terwijl ze normaal altijd zo vrolijk was. Wat was er toch aan de hand. Het touw waaraan ze vast stond werd losgemaakt en zo werd ze achteruit de laadklep af geleid. Toen ze met haar achterhoeven op de laadklep stond voelde ze twee sterke handen tegen haar achterhand aan. Die voorkwamen zeker dat ze er niet af zou stappen. Guess Who was wel blij toen ze weer met vier benen op de vaste grond stond. Ze werd dat gewiebel ook wel zat. Steeds maar weer heen en weer geslingerd worden, dreigen om te vallen maar toch weer steun vinden aan de wand, en zo ging dat maar door. Ze werd door haar baas meegenomen naar een meisje van een jaar of 16. Het touw werd overgegeven en met een laatste knuffel en aai over haar neus nam haar baas afscheid. Ze had het meisje al wel eens eerder gezien. Ze was naar haar stal gekomen, daar kwam ze haar bekijken en had ze even op haar gereden. Dus ze had zo'n vermoeden dat ze verkocht was. Hoewel ze haar oude baas wel heel erg zou gaan missen wist ze zeker dat ze het hier ook wel naar haar zin zou krijgen. Vast en zeker.

Ik heb een postje gemaakt dat ze bij jou aan komt Smile

7[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard wo maa 07, 2012 8:37 am

Sunset

Sunset

Oke, mijne is wilt, dus dan doe ik dat ze je ziet oke?

De bonte merrie schoof met haar neus de sneeuw weg en liet een zucht horen. Geen gras. Nog steeds geen gras. Sunset liep verder en keek met een smakkende mond om zich heen. Ze was op zoek naar eten. Ze schudde haar hoofd en stapte door de sneeuw. Gelukkig begon deze weg te smelten. Straks was het lente en begon het gras weer te groeien. Sunset nam een hap van de verse sneeuw om maar wat water naar binnen te krijgen. Bij het horen van andere voet of hoefstappen spitste ze haar oren en keek onzeker op. Een meisje! Sunset draaide onrustig haar oren naar achter. Wat wilde ze? Haar vangen? Ze had geen lasso bij zich. Sunset stapte bang naar achter. Maar het meisje rolde een appel naar haar toe. Wantrouwig keek de merrie het meisje aan. De verf van de indianen stam zat nog op haar gezicht, vacht en er zat nog een veer in haar staart. Haar enige herrinering van vroeger. Voorzichtig stapte ze naar voor, en hapte de appel van de grond, waarna ze weg draafde en een eindje verder de appel rustig op at. Maar helemaal rustig was ze niet...

8[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard wo maa 07, 2012 11:41 am

Guess Who

Guess Who

Ik kan btw ook wel iets met haar geschiedenis doen. Dat ze heel ruw is gereden bij der vorige eigenaar en daardoor angst heeft voor het tuig omdat dat haar herinnert aan het rijden?

9[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard wo maa 07, 2012 2:30 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Ik heb even nagedacht, en het zijn allebei goede posts, maar ik heb toch maar voor Geuss Who gekozen. Sorry Sunset, maar ik zie Eleanor niet echt als een persoontje met een ijslander. Wink

En Guess Who, misschien kun jij met denpost die je hiervoor gemakt had eenntopicje openen? Bij debstallen of zo?

10[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard wo maa 07, 2012 4:41 pm

Guess Who

Guess Who

Dankjee! Dat doe ik zodra ik thuis ben. Ik pas dan wel een aantal dingen aan zodat het 'probleem' wat logischer word :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum