High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Gezocht] Paard

+3
Sputnick
Amani
Alex
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1[Gezocht] Paard Empty [Gezocht] Paard di okt 04, 2011 8:21 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Ik zoek voor Alex een paard, maar, zijn ouders mogen er niks van weten, dus het gaat ongeveer zo gaan.

Alex is wat aan het rondwandelen, en komt opeens een wild paard tegen, het uiterlijk boeit hem niks, maar als Alex de ogen van het paard ziet, is hij verkocht door die blik. Alex probeert het paard te vangen, met succes, maar ja, wat dam. Hij kmt een oude schuur tegen, waar nooit iemand komt, en stalt het paard daar, hij zorgt ervoor dat alles zo comfortabel mogelijk is en zo. En daar gaat hij het paard temmen en trainen, in het geheim, en zow.

Dus nu zoek ik een paardje, de eisen ket iedereen wel, maak wel even een postje zodat ik zie hoe je als het wilde paard post.

2[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard di okt 04, 2011 9:21 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

ik wil wel met ander account??? postje komt morgen denk ik

3[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard wo okt 05, 2011 2:45 pm

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Oke, het karakter van het paard moet btw nogal, ja, hoe zeg je dat. Onvoorspelbaar zijn. Snappie?

4[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 9:01 am

Amani

Amani
Moderator
Moderator

Welk ras btw? dan kan ik mijn post daar een beetje van af laten hangen A

5[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 9:33 am

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Oef, ik post nog wel eens met Scrammie. :3

https://highholdback.actieforum.com

6[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 9:55 am

Alex

Alex
Moderator
Moderator

Amani schreef:Welk ras btw? dan kan ik mijn post daar een beetje van af laten hangen [Gezocht] Paard 215644238

Nouwww, ras maakt niet veel uit, maar liefst zo iets gemiddeld gebouwd, een mustang of zo is wel leuk. verleden en die dingen mag ej ook allemaal zelf verzinnen, maar liefst zo een karakter dat het een beetje bij Alex aansluit, dat die twee elkaar begrijpen enzow, snappie?

7[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 12:42 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

De zon scheen, zo half om half. Youknow, de zon scheen zo… waterig zegmaar. Het was er wel maar het verwarmde zijn velletje niet. Niet dat het zoveel uitmaakte met zijn rossige vacht en klittende manen die niet bepaald geordend zaten. Daar had hij geen zin in, bijna een hekel aan. Mooi maken. Hoe erg kon je walgen bij het woord? Dat zijn leugens. Niemand had een dier om te verzorgen. Alleen de leuke dingen zouden gedaan worden, rijden en wisthijveel. In de tussentijd ben je een slaaf en moet je alles doen wat iemand zei. Nee zo was hij niet. Hij was niet zo. Hij was vrij, vrij om te doen en laten wat je wou. Vrij om naar de lucht te kijken en genieten van het… vrij zijn. De hengst snoof en schudde zijn klittende manen. Takken prikten hem vanuit zijn manen in zijn hals. Zijn voorpluk was nogal… raar geworden door het voortdurende geschuur aan de bomen. Het niet verzorgen had ook wel eens nadelen, je kon jeuk als de pest hebben. Ookal was hij een wild paard, hij had echt geen lange manen ofzo. Het waren dunne slierten op zijn hals geworden. Paarden hadden zoiets van; oeh, als ik wild ben dan zijn mijn manen zó lang. Die vallen gewoon op de grond en iedere merrie/hengst zal op mij vallen. Ja doei. Harde werkelijkheid maat. Maar oke, hij stond ook niet negatief over het leven. Zijn gedachten waren onvoorspelbaar. Zelfs goede vrienden dachten hem te kennen. Just lies. Leugens, leugens en nog eens leugens. Woeh, hij was lekker bezig. Wel had hij een grappige kleur en een breed, gespierd hoofd. De aderen langs zijn mond naar kaak en verder waren zichtbaar. Kiger mustang was zijn ras, zichtbaar, voelbaar en gewoon, Kigerig. Daar was hij wel trots op, zijn mooie vel, zo adembenemend stoer, wild. Gewoon een kenmerk van vrijheid. Dat vond hij tenminste.
Rustig kwam hij op bezinning en luisterde naar zijn eigen ademhaling en zijn ploffende hoefstappen. Hele droge plofjes die het gras lieten knisperen. Vredig en rusig. Naast hem kabbelde een klein beekje die vanuit de heuvels was gekomen. Zijn ogen volgden het kabbelende beekje. Andere beekjes mondden uit bij dat kabbelende beekje en het begon sneller te gaan. Aldus de tijd verstreek en de rivier was breder geworden. Hij vond het wel interessant. Ookal had hij dit best vaak gezien, altijd was er wel iets anders aan het beekje. En het was steeds een ander beekje, dat zou het ook kunnen zijn. Het schoot hem te binnen dat hij naamloos was. Zijn vrienden van vroeger noemden hem altijd Change omdat hij vaak van naam veranderde. Eigenlijk was dat niet zo. Hij luisterde niet naar een naam. Vooral niet als dat Change was. Goed, hij luisterde wel als ze een naam naar hem riepen maar verder niets. Hij was lekker naamloos. Zonder naam. Vrij.
De droge plofjes waren opeens gestopt, hij stond stokstijf stil. Rugspieren aangespannen, oren gespannen half naar achteren en neusgaten wijd gesperd. Zijn pad werd versperd door een mens. Hij was niet bang maar eerder… ja, onvoorspelbaar. Niet bang om aan te vallen. Vertikken om weg te rennen.

Een beetje flutterig, hij heeft geen naam dus dat moet u maar verzinnen xD het plaatje waar hij op gebaseerd is voor nu;

Spoiler:

8[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 6:05 pm

Scarlett

Scarlett

Goed post! Ik wacht nog even op het postje van Sugar, en ars er geen verdere aanmeldingen komen dan ga ik beslissen. [Gezocht] Paard 1608038384

9[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 6:14 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

thanku

10[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 7:17 pm

Scrambler

Scrambler

De bruine oren van de hengst waren naar voren gericht. Hij zwiepte met zijn lange staart, zwart van kleur. Zijn vacht had drie kleuren, bruin was zijn lichaam, hoge witte benen, en daar zat weer zwart bij. Op zijn hoofd was een witte ruit afgetekend, en zijn zwarte voorpluk veranderde in de bruine kleur die ook op zijn vacht af te lezen was. Lange manen bedekten zijn bruine hals. Een grote, volle manenbos had hij. Sommigen hadden hem complimenten gegeven over zijn uiterlijk, maar hij wuifde deze altijd even vriendelijk terug. Zijn hoofd was trots hoog gericht, en zijn bruine kijkers vlogen alle kanten op om de omgeving te doorzoeken. Hij was op het moment alleen, om het gebied te doorzoeken. De kudde was verplaats naar een nieuw gebied, en hij had de opdracht gekregen om het gebied te verkennen. Geen probleem, had hij tegen de leidende merrie gezegd. Ze was een wijs dier, oud, maar nog in topconditie. Hij had respect voor haar, en zij had dat voor hem. Hij was een van de hengsten die de kudde beschermde, en voor veulens zorgen, samen met anderen. Zo ging dat in hun kudde, en dat was een normale zaak.
Zijn oor draaide naar een geluid, rechts van hem. Het geluid was niet zacht, en zijn ogen vlogen naar die plek. Hij bleef stilstaan en boog zijn hals, zodat hij met zijn hoofd naar het geluid gericht was. Zijn ene oor was naar voren gericht, en zijn andere oor naar achteren. Hij zette een stap en bestudeerde de omgeving. Niks te zien, had hij het zich dan verbeeld. Opeens hoorde hij weer geluid, nu weer links van hem. Dit was een veel zachter geluid.. Zijn hoofd vloog die kant op, was hij nu ingesloten. Hij draafde een paar passen naar de plek, hij moest het nu echt weten. Zijn hoofd vloog over een struik, zijn oren naar achter gericht. Hij snoof eens luid, en wat was er. Niks. Helemaal niks. Opeens voelde de hengst iets aan zijn hals zitten, zijn hoofd vloog opzij en zag een mens staan. Hij hinnikte luid, om de kudde te waarschuwen, en misschien zou er hulp komen. Hij had zich toch niet verbeeld! Hij maaide met zijn voorbenen door de lucht, dat schrikten de tweebeners wel. Hij kwam neer op de met bladeren bedekte grond en snoof eens luid. Zijn achterhand vloog de lucht in, zijn achterbenen naar de mensen slaand. En toen startten zijn benen om weg te komen. Maken dat je wegkomt. Zijn hoeven kwamen met luide ploffen op de grond, zijn oren waren diep in zijn nek gelegd. Zijn neus was op zijn borst gedrukt. Toen kwam alles in slowmotion. Een steek in zijn hals, dat hem tegenhield. Hij werd gedwongen om te draaien, maar alles in zijn hoofd schreeuwde van nee. Zijn hoofd werd gewoon om gerukt, zijn benen wilden rechtuit. Het getrek aan zijn hoofd overwon, zijn lichaam werd meegetrokken. En alles bij elkaar kwam met een knal tegen de grond. Zijn hoofd als laats, met een hardere klap als alle anderen. De rare tweebeners lachten. Opnieuw hinnikte hij naar de kudde, dit keer nog luider. Waarom kwam er niemand? Hij keek de tweebeners weer aan, zijn oren diep in zijn nek. Hij krabbelde overeind. Zijn hoofd stak, het deed vreselijk pijn. Hij raakte uit balans, snel plaatste hij zijn voorbenen wijd uit elkaar. Zijn hoofd naar de grond gericht.

~ En dan ziet Alex dat en zegt EAJ, DAT AN NIET ZOMAAR.
Nee grapje, maar ach. Was vreeseelijk inspiloos.

Spoiler:

11[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 7:30 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Remember wilt wel..

12[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 7:51 pm

Scrambler

Scrambler

EJ JIJ, JIJ HEBT NOG EEN DIK TOPIC IN DE VALLEI.

13[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 7:56 pm

Scarlett

Scarlett

Remember, maak maar een postje [Gezocht] Paard 4049476019

14[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:03 pm

Scarlett

Scarlett

Goede post btw!
Ik heb een vraagje voor jullie allemaal:
Als Alex kan gaan rijden, waqt voor discipline had je in gedachten, wat had je het liefste?

15[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:04 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

geen idee, het is allen leuk al is ie denk ik geen dressuur poown =3

maar dat maakt mij niet uit eigenlijk.

16[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:35 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Ik denk dat Scram dan meer een uithoudigings paardje word. Dingen als Endurance, van die lange cross dingen met natuurlijke hindernissen. ;3

https://highholdback.actieforum.com

17[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:41 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

owjaa. Wilt gij dat nog wel Renske? Anders ga ik vandaag of morgen reageren :meow:

18[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:41 pm

Scarlett

Scarlett

Uhuh.
Ik had zo in gedachten, omdat western lieft
*westernfreak*

Iets van western, vooral omdat er daarbij echt vertrouwen nodig is, en het paard, zoals je wel ziet, zowat altijd aandacht op de ruiter heeft. Zo de oren lichtjes naar achteren. En omdat ik de relatie tussen Alex en het paard puur uit vertrouwen wil opbouwen.
plus, was Endurance niet dat gevaarlijkere, lijkt meniet echt iets voor Alex, maaarrr, hierover word nog overlegd, duss, maak je geen zorgen hoowr, ik bene rg buigzaam en ga vaak met ideeen can anderen mee hoowr [Gezocht] Paard 4049476019

19[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 8:49 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

OEH western is echt.... wow uber geweldig gaaf xD


spastisch geklap in handjes =3


maar de hengst zal sowieso denk ik gevoel hebben voor Western, daar heb ik gewoon oog voor, dat kan toch wel?


*fail, ik heb de rol niet eens xD*

20[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard za okt 08, 2011 9:56 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Ach, je kan van mijn lieve Scram ook wel een westernachtig paardje maken. ;3

https://highholdback.actieforum.com

21[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard zo okt 09, 2011 11:10 am

Scarlett

Scarlett

Maaaarrr, zoals ik al zei, ik ben buigzaam, erg buigzaam.

Ik wil onze lieve Sensation niet onder druk zetten. Maar, omdat ik ongeduldig ben, en zo snel mogelijk wil kunnen kiezen, zeg ik het nu. Vanavond ga ik kiezen, Sens, dan moet je post er zijn dus, [Gezocht] Paard 4049476019

22[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard zo okt 09, 2011 2:48 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

^^,

https://highholdback.actieforum.com

23[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard zo okt 09, 2011 7:25 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

tis avond ¬¬

24[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard zo okt 09, 2011 7:28 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

INDERDAAD.

https://highholdback.actieforum.com

25[Gezocht] Paard Empty Re: [Gezocht] Paard zo okt 09, 2011 7:31 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

zekers~ c:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum