High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Paard gezocht

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Paard gezocht Empty Paard gezocht ma aug 15, 2011 5:28 pm

Scarlett

Scarlett

Ik zoek een paardje voor Scarlett, een western paardje, Scarlett gaat heel goed met paarden om en rijd met westernzadel, en een speciaal hoofdstel zonder bit, ze rijd voor haar plezier en verzorgt het paard geweldig goed. Nou, dat was het enigste, iedereen kent de eisen wel hé.

2Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht ma aug 15, 2011 6:06 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Oeh, ik wil wel een nieuw paardje voor u aanmaken La

https://highholdback.actieforum.com

3Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht ma aug 15, 2011 6:38 pm

Scarlett

Scarlett

Wily u een topicje aanmaken?

4Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht ma aug 15, 2011 6:47 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Nu direct? o.o' Ik heb ten eerste nog geen account aangemaakt, en ja. Dan ga ik dat nu doen...?

https://highholdback.actieforum.com

5Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht ma aug 15, 2011 7:02 pm

Scarlett

Scarlett

Een postje bedoel ik, xd

6Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht ma aug 15, 2011 7:31 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Aha, beter. :3 Eerst even karakter kort samenvatten, ik noem het paard even Woody. En 't is een hengst, maar als je liever een merrie wilt kan je dat zeggen hoor ;3.

Woody is een in de stallen een erg vrolijk, ondeugend paard. Hij is erg intelligent en weet zo leuke trucjes uit te halen met allen wat hij om zich heen kan vinden. Maar zodra hij een zadel op zijn rug heeft slaat de knop om. Hij is dan erg moeilijk, en omdat hij erg intelligent heeft, zorgt hij goed dat je wel moet opletten.




Zijn donkerbruine ogen vlogen langs de rand van zijn staldeur. Hij zette een stap naar voren, waardoor het stro onder zijn hoeven het bekende ritsel geluid maakte. Hij hief zijn hoofd over de deur heen, en leunde met zijn borst tegen de deur. Zijn intelligente ogen bekeken het slot nauwkeurig, voordat hij met zijn lenige lippen eraan begon te prutsen. Na enkele minuten, worstelend met zijn lippen om het slot wist hij het open te schuiven. Hij duwde de deur open door simpelweg met zijn borst de deur een drukkertje gaf. Zijn oren vlogen naar voren, en zodra zijn hoeven het betonnen gangpad aanraakten, maakten zijn hoefijzers een geluid dat door de stallen echode. Trots keek hij zijn soortgenoten aan, en stapte richting de buitendeuren, die voor zijn neus openvlogen. Hij zag zijn kans schoon, maar merkte dat het zijn eigenaresse was. 'Woody!' Riep ze geschrokken, maar vervolgens zag hij een grijns rond haar lippen spelen. Trots keek hij haar aan. 'Knap van mij hè!' Leek hij willen te zeggen. Ze schudde lachend haar hoofd, en liep naar zijn stal. Als een lieve puppy liep hij achter haar aan. Gewillig duwde hij zijn neus in zijn donkerblauwe halster- die inmiddels door het vele rollen onder het opgedroogde zand was. Ze maakte een bijpassend halstertouw vast aan het ringetje bij zijn kin, en nam hem mee richting de poetsplaatsen. Zucht, dacht hij toen. Poetsplaats betekende rijden, hij zou haar wel weer laten zien dat hij moeilijk was. Waarom wilde die mensen altijd maar op je zitten? Ze hadden toch zelf prima benen waarmee ze konden lopen. Hij hief zijn hoofd even, en bleef op zijn plaats staan. Hij wilde niet werken, en dus ging hij dat maar niet doen. 'Woody.' Sprak zijn eigenaresse. 'Kom nou.' Pff, echt niet, wat dacht ze wel. Koppig bleef hij op zijn plaats staan.
Uiteindelijk had de eigenaresse gewonnen, hij kon die lekkere muesli toch niet zomaar voorbij laten gaan? Nu stond hij met een hoef op rust te doezelen en te genieten van de poetsbeurt. Niet slecht was dat poetsen, helemaal niet. Poetsen was en bleef gewoon heerlijk, alleen wat erna volgde was altijd wel iets slechts. Een mens poetste je niet zomaar, er volgde altijd wel wat na. Of rijden, of wat waarvoor hij opgedoft moest zijn, zoals een wedstrijd of keuring. Soms, maar dat was dan een uitzondering werd hij na het poetsen weer in de weide of stal gezet, nu maar zijn vingers kruizen dat dat dit keer niet zou gebeuren. Maar toen hij zijn eigenaresse zag verdwijnen met de poetskist in een deur, wist hij wel dat ze terug zou komen met zijn harnachement. En dat was juist, ze kwam terug met zijn versierde westernzadel, pad en zijn bitloze hoofdstel. Blij met het hoofdstel was hij zeker tevreden, niet het bit dat prikte in je mond. Maar remmen kon minder goed. Goed zou het vandaag vast niet gaan, hij was niet in een opperbeste bui om rondjes te gaan rennen in de bak. Zijn hoofd veerde overeind, en met zijn donkerbruine ogen keek hij zijn eigenaresse aan. Ze legde het harnachement op de grond neer, maar hield het pad vast. Hij voelde hoe er gewicht op zijn rug kwam, en snel later kwam het zware zadel. Koppig zette hij zijn buik uit, iets wat hij toch altijd al deed, en wachtte met zijn lucht uitblazen tot de singel op zijn buik heen was. Het halster werd van zijn hoofd gehaald en vervangen door het hoofdstel. Zijn eigenaresse pakte de teugels van zijn hals, en nukkig wandelde hij met haar mee naar de bak.


Ik was niet geweldig inspiratievol, maar ik hoop dat je het leuk vindt. La

https://highholdback.actieforum.com

7Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 9:17 am

Scarlett

Scarlett

Ik vind het goed!, maar even wat kleine dingetjes, Scarlett haalt de hoefijzers altijd van de hoeven van haar paarden af wanneer ze ze gekocht heeft (ze wil het namelijk zo natuurlijk mogelijk houden) en als ze gaat poetsen is het soms ook gewoon om het paard te v erwennen, xd

Het was trouwens ook mijn bedoeling dat ze het paard nog moet kopen en een band op gaat bouwen, zodat het paard na een tijd best goed naar haar luistert tijdens het rijden, enne, Scarlett kan best goed met een bitloos hoofdstel rijden, het geeft btw genoeg kracht om te sturen, zolang ze het hoofd maar een kant op krijgt, gaat het lichaam ook mee, xd
Maareh, je mag hem aanmaken.

8Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:01 am

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Yeaah, die punten wist ik allemaal niet enzo, en inderdaad ze moeten eerst een band opbouwen, anders vind ik het ook niet leuk hoor ;3. Maar ik heb ook een klein beetje ervaring met western rijden aangezien mijn moeder en zus het zelf doen, en ik ga vaak mee. ;3
Welke naam wil je? Ik dacht dus aan Woody, Scrambler, Peppy, Hollywood.

https://highholdback.actieforum.com

9Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:18 am

Scarlett

Scarlett

Scrambler vind ik persoonlijk ik het leukste, en Woddy ook...

10Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:20 am

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Dan doe ik Scrambler, want dat ik ook mijn favoriet ;3

https://highholdback.actieforum.com

11Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:35 am

Scarlett

Scarlett

oke

12Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:38 am

Scrambler

Scrambler

Tadaa, Scrammie ;3

13Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 11:56 am

Scarlett

Scarlett

niceeeee

14Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 12:01 pm

Jaylynn

Jaylynn

Maak jij een topic, of ik La

15Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 12:02 pm

Scarlett

Scarlett

Uhm jij?

16Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 12:13 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Bij de markeet ;3

https://highholdback.actieforum.com

17Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 12:15 pm

Scarlett

Scarlett

ja, en ceck je pb bij Yajlinn

18Paard gezocht Empty Re: Paard gezocht di aug 16, 2011 12:18 pm

Jaylynn

Jaylynn

Gedaan ;3.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum