High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe moderator gezocht.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe moderator gezocht. Empty Nieuwe moderator gezocht. za sep 10, 2011 9:46 pm

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

Ik heb besloten om een nieuwe, erg actieve moderator uit te kiezen. Ik heb iemand nodig die erg actief en oplettend is om te helpen het forum netjes te houden. Ben jij diegene die dit geniale gebeuren wil zijn man? Je moet wel enkele ervaring hebben met RPG. Vrijwilligers dit lijstje invullen. Als je meer wilt zeggen, graag eronder.

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG ervaring:[/b]
[b]Waarom moet ik de nieuwe moderator worden?:[/b]

https://highholdback.actieforum.com

2Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. zo sep 11, 2011 8:36 am

Aurum

Aurum

Naam: Eileen.
Leeftijd: bijna 14.
RPG ervaring: al meerdere jaren, m'n eerste RPG was een site met allemaal 'kleine' RPGtjes erop.
Waarom moet ik de nieuwe moderator worden?: Omdat ik actief ben, elke vrije minuut die ik heb zit ik op de RPG. Ik vind het leuk om mensen te hlepen en dingen uit te leggen.

3Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. zo sep 11, 2011 9:10 am

Amani

Amani
Moderator
Moderator

Naam: Marlene
Leeftijd: 12
RPG ervaring: Ehm, tja xD ik vind dat ik redelijk kan posten met de juiste inhoud erin
Waarom moet ik de nieuwe moderator worden?: Omdat ik er ervaring mee heb en redelijk actief ben, ik besteed ook mijn vrije uurtjes aan rpg dusja ^^

4Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. zo sep 11, 2011 11:20 am

Paige

Paige

Naam: Paige
Leeftijd: 14 jaar
RPG ervaring: Ik RPG nu anderhalf á 2 jaar
Waarom moet ik de nieuwe moderator worden?: Het lijkt me ontzettend leuk om te helpen met de site, aangezien het onderwerp me sowieso al heel erg aanspreekt. Ik heb me pas gisteren geregristreerd maar ik weet zeker dat ik me actief weet te houden en al dat soort dingen. Het lijkt me dus vooral gewoon leuk, en waarschijnlijk heb ik ook nog wat leuke ideetjes voor het forum. ^^

5Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. zo sep 18, 2011 11:56 am

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

De uitslag is bekend.
En de winnaar iiiiiwwwwwwwwwwwwsssss..
MERLENEEE.
Gefeliciteerd. ;3

6Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. vr sep 23, 2011 6:34 am

Amani

Amani
Moderator
Moderator

OOMGGG THANKJOEEEEEEEEEE!

edit; als je me bijv. beheerder maakt dan kan ik net als jij bij het paneel ;0

7Nieuwe moderator gezocht. Empty Re: Nieuwe moderator gezocht. za sep 24, 2011 10:54 am

Sputnick

Sputnick
Administrator
Administrator

jaja, dat zal ik even doen. ;3

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: