Character profiel Leeftijd: 6 years young Partner: Painted.. is it over? Eigenaar/paard: Ha duwde?! I'M FREEEEE!
sorry, ik post nu aangezien ik eerst ruzie moest maken met mijn zusje over de regen en de trampoline omg haar bereik van stem ligt ver zeg! mijn oren tuutten helemaal
Character profiel Leeftijd: 4 years.~ Partner: Bwahaha, WAT BEN JIJ EEN KOMIEK!~ Eigenaar/paard: /
Ja, ik zag het . En al gelezen... En welke code? Van linkpartners? Nee man, van Dh. x3. DUS JIJ HEBT DIE OOK OVERGENOMEN, GEEF MAAR TOEE. :3 Haha, ben melig, oke, word melige post dus. lalalala. Ik ging net commentaar invullen op profiel. Heel serieus ofzo, LEES jij. LEESSS. EN vrees voor mij want ik maak iedereen uit voor CULTUURBARBAREN. ;3 Zozo. klaar alwweer juist ja. ... BOEHBOEHBOEH! Hahah, man serieus man, het word serieus, ik ga serieus zijn, echt waar. dat ga je merken man!
Character profiel Leeftijd: 4 years.~ Partner: Bwahaha, WAT BEN JIJ EEN KOMIEK!~ Eigenaar/paard: /
En ik heb trouwens weer gepost als je dat nog niet wist.. maar maar maar.. klik op mijn naam, bij leden online, en dan staat er een groot lang uitgerekt stuk tekst, lees dat x3
Character profiel Leeftijd: 8 Partner: - Eigenaar/paard: No, you can buy me, but no way that we will be friends
haaiiii, kijk eens wat ik gemaakt heb voor mijn logo van de stal aanvraag hier, heb wel een precut gebruikt, maar heb voor de rest alles zelf gedaan, en vind hem best goed gelukt, heb effecten toegevoegd en van alles en nog wat totdat die meer bij de achtegrrond paste