Character profiel Leeftijd: 8 Partner: - Eigenaar/paard: No, you can buy me, but no way that we will be friends
er moet Quick Reply zijn! Das handiger, als je op actieforum bij hulp nodig ofzeuw kijkt dan typ je in Snel reageren, en dan kont er wel iets waar ze dat uitleggen
Character profiel Leeftijd: 4 years.~ Partner: Bwahaha, WAT BEN JIJ EEN KOMIEK!~ Eigenaar/paard: /
Oeewh, ik wilde ook een mensje aanmaken en een stal aanvragen o.o' Terwijl ik eigenlijk de beslissing neem o.o' Of nee, de beslissingen worden door de modjes gedaan. MAAR IK WIL HEEL GRAAG OOK EEN STAL!
Doet jou character sheet het wel? o.o' Ander verplicht ik je nu om je character sheet te gaan maken ;p
Character profiel Leeftijd: 4 years.~ Partner: Bwahaha, WAT BEN JIJ EEN KOMIEK!~ Eigenaar/paard: /
Yoaaah, hij is echt superieurcoowl! Hoe doe je dat? o.o' ( En sorry, mijn smileys heb ik gewoon random namen gegeven omdat ik gewoon gewent ben erop te klikken o.o)
Character profiel Leeftijd: 8 Partner: Carry on. Love is coming Eigenaar/paard: Amandaa is the only one who will handle me.
Jep i know. Maar het was raar, als je dezelfde hebt snap ie? Ik moet nog even een nieuwe zoeken. Omygoddie mensies, mijn OS is ook al af :dummy: En nou ga ik de smileys regelen want ik geloof dat ik gek wordt :dummy:
Ach, dat maakt niet veel uit Jij hebt kan beter met dat actieforumding omgaan dan ik Je OS is ook al coowl! OMG je bent goed, ik ben nog altijd trots op die blend ;a. Zullen wij ook snel een topic aanmaken? Uit mij kan je kiezen Jaylynn of Amouretje