High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

(GZ) Paardje

+2
Aurum
Demi
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1(GZ) Paardje Empty (GZ) Paardje do maa 01, 2012 7:55 pm

Demi

Demi

Hello there, leuk dat je kijkt. Reageren zou nog fijner zijn.

Ik zoek een paard voor Demi, liefst pittig eigenzinnig karakter, rond de 1.60 t/m 180. Zodat ze er zonder problemen of beperkingen op kan rijden. Demi houd van afwisseling, dus het wordt hard werken voor het paard. Als het schuw/wild is in het begin zal ze niet dadelijk beginnen met rijden of course. Vrijheids dressure vind ze ook niet vervelend Wink

Dus wie wilt Very Happy

Owh lijstje om in te vullen, dus als je de moeite wilt nemen. (a)

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]rede waarom je paard van demi wilt worden:[/b]

http://horsehome.actieforum.com/

2(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje vr maa 02, 2012 5:27 pm

Aurum

Aurum

IIIIIIIKKEEEEE.

Naam: Kyoni.
Leeftijd: 7 jaarkes.
Karakter: Kyoni is een geval apart. Ze is extreem koppig. Bij alles wat van haar gevraagd word stribbelt ze tegen. Ze is erg sterk in haar mond, waardoor het ook heel wat blaren zal opleveren als je te hard van stapel gaat met het rijden. De vorige eigenareese van Kyoni is helaas verhuisd waardoor ze Kyoni moesten verkopen. Ze had een hele goede band met het meisje, die Kyoni ook van veulen af aan heeft. Pas als je een goede band hebt bereikt en Kyoni je door en door kent zal ze je niet meer proberen uit te dagen of spelletjes te verzinnen. Als je met d'r aan het rijden bent en je wilt rechtdoor, gaat de eigenwijze merrie zo naar links of rechts. Als je wilt draven, neem dan maar aan dat je in een volle galop door de bak vliegt of de fjord ineens stilstaat.
Uiterlijk: Kyoni is een fjord x appaloosa, ze is dus een niet al te grote fjord met op haar buik en rug panterbont.
rede waarom je paard van demi wilt worden: OMDAT IK COEL BEN ;A

3(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje vr maa 02, 2012 5:42 pm

Scrambler

Scrambler

Naam: Scrambler
Leeftijd: 11 jaartjes. (:
Karakter: Scrambler is een koppig maar vooral zeer ondeugend beestje. Bij zijn vorige eigenaar werd veel vrijheidsdressuur met hem gedaan, en de dingen die hij daar geleerd heeft, kan hij overal bij gebruiken. Zo heeft hij lenige lippen, en weet hij precies te doen wat je wilt. Hij is een lenig paardje, maar dan vooral erg vrolijk. Bij het rijden gebruikt hij dan ook dingen die hij heeft geleerd. Zo is hij erg gevoelig op allerlei hulpen. Als je ook maar iets te hard in zijn mond trekt, of hem met de zweep of benen verkeerd raakt, komen de truucjes weer boven. Hij kan steigeren, plots gaan buigen en/of Spaanse pas gaan doen. Maar in de stallen in het een vrolijk beestje. Hij is en blijft koppig, dus als hij zijn dag even niet heeft, kan hij liggen en weigeren op te gaan staan. Boven alles is hij erg intelligent.
Uiterlijk: Kijk plaatje op profiel & setje.
Rede waarom je paard van demi wilt worden: GEWOON OMDAT SCRAM AANDACHT WIL.

4(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje vr maa 02, 2012 8:16 pm

Dale

Dale

Naam: Sensation
Leeftijd: 9 jaarkes YEAH
Karakter: Sensation is een eigenwijze hengst, hij is enorm trots, koppig en ook een beetje arrogant. Hij vindt dressuur en springen erg leuk. Hij zal in het begin een beetje schuw zijn, en hij bepaalt echt helemaal zelf wie hem zou kunnen rijden. Voor hem is er maar eentje die zijn baas kan worden. Als hij je niet mag laat hij dit ook maar al te goed en graag merken. Hij is erg slim, en weet je vaak te slim af te zijn. Tenzij jij ook heel slim bent. Hij weet precies wat hij wilt. Maar als je hem goed aanpakt dan is hij een hele leuke hengst!
Uiterlijk: Hij is een witte hengst en een beetje schimmel achtig. Hij heeft niet echt een bijzondere kleur achtig iets, of ogen. Zijn manen zijn ook gewoon wit.
rede waarom je paard van demi wilt worden: Aangezien Sensation nog steeds geen baasje heeft en jij me wel geschikt lijkt :meow:

5(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje za maa 03, 2012 1:30 pm

Demi

Demi

Pff jullie maken me 't moeilijk zeg.

Damn it alle drie de karakters lijken me leuk om mee te spelen... MARLÈNEEEE

Ik ben/was van plan er 2 te nemen (in verband met er moeten altijd 2 paarden bij elkaar staan, regel) maar nu twijfel of ik jullie alle drie niet gewoon kan nemen StuiterStuiter


Oké we doen het zo, morgen beslis wie het wordt. Moet er nog even over na denken sorry jongens :^^':

http://horsehome.actieforum.com/

6(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje za maa 03, 2012 1:31 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Maakt niet uit hoor ik hoor het wel!

7(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje za maa 03, 2012 1:32 pm

Scrambler

Scrambler

Maakt niet uit hoor. (: Ik wacht vol spanning af. o3o

8(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje za maa 03, 2012 4:10 pm

Josh

Josh

Oh btw ik weet niet of dit iets veranderd in de zaak dat jullie allemaal paardje van Demi willen zijn. Maar Josh zoekt nog paard, ik vond het onnodig om nog een topic te openen dus zeg ik het hier nu xd

Het paard zal bij Josh op stal staan, ze zijn niet superdelux, dus voor de lux gewende paardjes I'm sorry. Josh heeft al zijn geld bij elkaar geschraapt voor een paard. Die hoeft dus ook niet in top condititie te zijn. Vroeger heeft Josh gereden dus paardrijden kan hij wel, heel goed zelfs. Maar wedstrijden rijden zal hij niet doen. Je moet dus genoegen nemen met de buiten ritten, en als het kan in de buitenbak rijden.

(Ik weet niet of 1 van jullie drie zou willen (A) )

Ik ben Demi ook btw Razz

9(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 9:53 am

Josh

Josh

\@Aurum bedoel je zo'n print:
(GZ) Paardje 1182677306_5_yOow?

En ik denk dat ik voor Aurum en scrambler kies, sorry dale/sensation. Ik weet niet of je Josh ook goed vind :^^':

10(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 12:56 pm

Aurum

Aurum

Jep, zo''n print :3

11(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 1:02 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Josh schreef:\@Aurum bedoel je zo'n print:
(GZ) Paardje 1182677306_5_yOow?

En ik denk dat ik voor Aurum en scrambler kies, sorry dale/sensation. Ik weet niet of je Josh ook goed vind :^^':


Je bedoelt met Sensie Josh als baas? Vind ik ook goed hoor! Sensation is toch niet al te duur, aangezien zijn vorige bazen hem 'waardeloos' vinden xD

12(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 1:11 pm

Josh

Josh

@Aurum ok, is wel moeilijk te vinden zeg Razz

@sensation is goed Very Happy

En Aurum moet jij het acc. nog aanmaken?
Kunnen we topicje doen Very Happy
Sensation ook Very Happy

13(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 2:33 pm

Aurum

Aurum

Ish goed :a
Naah ik ben een redelijke manipulator dus ik denk dat ik het erop ga tekenen hehe. :3

14(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 7:22 pm

Dale

Dale

Ja! Topicje is goed Rainbowsheep

wie maakt hem dan?

*ik neem aan wel bij de markt xD*

15(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:03 pm

Josh

Josh

Beide is goed Very Happy

(Heb je nog genoeg tijd voor Demi over ? Very Happy hoeft niet persee super snel hoor Razz)

16(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:10 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Die van Demi is dus een probleempje want ik heb hem opgeslagen op de andere computer waar ik nu eventjes niet bij kan.

Anders wil ik er wel eentje maken :meow: een topic

17(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:15 pm

Josh

Josh

Oh dacht al, geeft niet.
En als je het wilt en er tijd voor hebt, lijjkt me het handig als je eeen topic met sensation opend Very Happy

18(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:24 pm

Scrambler

Scrambler

Sorry, op een of andere manier, kleuren de Roosjes niet mooi ervoor bij nieuwe posts. o3o. MAAR LEUK DAT SCRAM JE KNOLLIE MAG ZIJN. A

19(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:25 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Uhm... Ik hoop dat je het niet erg vind als Sensation een wondje op zijn knie heeft. Waardoor hij in het begin wat rustiger moet doen~
Gewoon zeggen hoor! Want dat kan ik ook best wel veranderen!

20(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:33 pm

Josh

Josh

Nee geeft niet Sensation Very Happy

En Scrambler rozen?

21(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:39 pm

Scrambler

Scrambler

Jaa, die dingetjes voor de forum dat er nieuwe berichten zijn kleuren niet meer als ik er opnieuw kom, wat weird is. Dus moet ik helemaal opzoeken welke berichten nieuw zijn. Very annoying.

22(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:39 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Owh dat, ja dat heb ik ook~ Maar ik zie geen mogelijkheden het te verwerken.

23(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:40 pm

Scrambler

Scrambler

Wel als ik even online ben. Maar ach...

24(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:41 pm

Josh

Josh

O die dacht al, scrambler moet ik topic maken of maak jij hem?

25(GZ) Paardje Empty Re: (GZ) Paardje zo maa 04, 2012 8:50 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Paardje gezocht

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum