High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[GEZ] Verzorgpaard

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[GEZ] Verzorgpaard Empty [GEZ] Verzorgpaard ma jan 09, 2012 9:30 pm

Amandaa

Amandaa

Voor Amandaa zoek ik een verzorg- of bijrijdpaard. Ras, setje, uiterlijk, leeftijd, het maakt me allemaal niet uit zolang het maar een gehoorzaam beest is (Amandaa is niet zo'n perfecte ruiter die zomaar op een druk, stout beest durft te stappen, als je begrijpt wat ik bedoel), en beleerd en alles. Gewoon, zo'n paard dat net zo goed met beginners kan rijden als met gevorderden.
Ze heeft te weinig geld om een eigen paard te kopen en de toekomst is nogal onzeker, ze wilt niet dat ze haar paard na een jaar weer moet verkopen. Het lijkt me natuurlijk het leukst als het een paard is dat een ander lid als eigenaar heeft, zodat het extra gezellig wordt en wie weet kan die eigenaar Amandaa nog wat bijbrengen (dan moet die dus wel ervaren zijn). Aangezien ze negentien is, heb ik het liefst iemand van 20 of ouder, of minstens 18. Maar als er verder niemand anders interesse heeft, is bijv. een 15-jarig iemand ook goed, al is het dan minder logisch als ze veel met elkaar optrekken.
Nu ik dit zo aan het typen ben, lijkt een verwend nest me ook wel leuk, maar die zullen er wel niet zijn op HHB. Goed, de eisen zijn niet zo groot, ABN typen, een beetje actief zijn en het melden als je afwezig bent. Gemiddelde postlengte, natuurlijk heb ik ook wel eens dieptepunten, want iedereen is wel eens inspiratieloos, maar het is toch wel prettig als het iets is waar ik wat mee kan. Godmooden alleen met mijn toestemming (dat wil zeggen: als je bijvoorbeeld in je post wilt zetten dat ik opstijg en je aandrijf tot stap, prima, maar stuur wel eerst even een PB of dat goed is, want misschien heb ik wel totaal andere plannen.)
Voor een voorbeeld van hoe ik post kan je hier kijken. Daar had ik inspiratie, als ik dat niet heb, zijn ze meestal wat korter.
Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft, voorbeeldpost is niet noodzakelijk, behalve als je nog niks in de RPG heb geplaatst. Anders kijk ik gewoon bij een van je andere accounts (als je dat nergens hebt staan in je onderschrift, graag even in je reactie zetten), en trek daar mijn conclusie uit!

2[GEZ] Verzorgpaard Empty Re: [GEZ] Verzorgpaard vr jan 20, 2012 6:12 pm

Amandaa

Amandaa

Paard is gevonden, dus dit kan gesloten worden. (:

3[GEZ] Verzorgpaard Empty Re: [GEZ] Verzorgpaard vr jan 20, 2012 8:04 pm

Amani

Amani
Moderator
Moderator

ok :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Gezocht: Verzorgpaard
» [Gezocht] Verzorgpaard

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum