High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tijd voor verandering

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tijd voor verandering Empty Tijd voor verandering zo jan 15, 2012 5:53 pm

Amandaa

Amandaa

Met een big smile op haar gezicht fietste Amandaa het grote, schone erf op. Het had wel even geduurd voor ze hier was, twintig minuten! Helaas zat er niks anders op, voor een scooter had ze te weinig geld. Wel had ze nu een baantje gevonden, 's avonds werkte ze in het cafeetje in de buurt, zodat ze zich 's middags met paarden bezig kon houden. Op een van de computers in het pension had ze even wat gegoogled en uiteindelijk was dit de dichtstbijzijnde stal geweest. Even een mailtje gestuurd naar de eigenaresse, Jaylynn, die was trouwens zeventien, nog jonger dan haar! Nou ja, een paar mailtjes later was er een afspraak geregeld. Bezorgd keek ze op haar horloge waardoor ze bijna in het fietsenrek donderde maar gelukkig net op tijd van haar fiets af kon springen. Kwartier te laat, de tijd verkeerd ingeschat. Ach, het kon erger. Snel zette ze haar fiets op slot, fatsoeneerde haar kleding een beetje - spijkerbroek, rijlaarzen, oud t-shirt en een versleten vest eroverheen, die mochten namelijk vuil worden - en liep toen verder, om zich heen kijkend waar ze moest zijn. Stallen waren gauw herkend, en verder stond er nog een gebouw. Dat moest zeker de kantine zijn! Nog licht uithijgend van het tempo waarin ze had gefietst liep ze ernaartoe, net toen ze bij de deur was, kwam er een meisje uit dat precies voldeed aan de foto op de website. 'Excuseer me... ben jij Jaylynn?' vroeg Amandaa voorzichtig en deed een stapje achteruit, zodat ze de deur niet tegen zich aan kreeg. Er werd instemmend geknikt. 'Ik ben Amandaa, die van dat mailtje,' verzuchtte Amandaa opgelucht waarna ze haar hand uitstak, 'sorry dat ik te laat ben, ik had wat oponthoud.' Onrustig wachtte ze op Jaylynn's reactie.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum