High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

what do you want from me?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1what do you want from me? Empty what do you want from me? za sep 03, 2011 9:20 am

Yara

Yara

Yara sloeg onrustig met haar hoeven tegen de trailer aan, toen die werdt stil gezet. De vorige dag was ze verkocht als 'uitstekend wedstrijdpaard' nou dat was ze dus niet. Ze was een haflinger, die recht uit de wildernis kwam. Maar dat wist haar nieuwe eigenaar niet. Het had hem een uur geduurd voordat ze in de trailer stond. Yara hoorde de portier dichtslaan en de laadklep ging open. Haar eigenaar kwam met een zweep naar haar toe. Yara snoof angstig en legde haar oren in haar nek. "Mee jijN vervelend mormel" riep haar eigenaar kwaad. Hij pakte haar halstertouw en gaf er een ruk aan, en gaf haar een klap. Geschrokken sprong ze naar achter. Ze werdt aan een hek vast gezet, toen haar eigenaar aankwam met iets zwarts. Wat was dat? Ze was pas 1.5, zou ze nu al bereden gaan worden? Dat mocht helemaal niet! Maar het zwarte ding werdt op haar rug gelegd, en daarna trok hij een riem rond haar buik heel strak aan. Yara hapte naar hem en bokte, met als gevolg dat ze nog een klap kreeg.

"En nu, Tim Jansen met Golden Spirit Yara." Tim gaf haar een schop en Yara schoot vooruit. Ze kon amper voorruit komen, tim begon te trekken aan haar0mond, Yara bokte angstig. Nog een klap, ze hinnikte luid en angstig en ging bokkend en steigerend de ring door. Op het laatst liet ze zich vallen, bovenop haar bereider. Door haar angst lukte het niet meer om overeind te komen. Ze maaide onrustig met haar benen. Helaas had Tim niks. Hij dwong haar met een klap op haar hoofd op te staan, sprong weer op haar, en dwong haar naar de eerste hindernis. Yara sprong, maar ze raakte een balk omdat ze niet gewend was aan het gewicht van de ruiter. Ze viel, en haar been bloedde. Tim stond beledigt op, gaf haar nog een klap en liep weg. Yara kon de kracht niet vinden hem boos na te hinniken...

(Voor iedereen, zolang je maar aardig bent Smile)

2what do you want from me? Empty Re: what do you want from me? wo maa 07, 2012 9:18 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Met zijn handen in zijn zak slofte hij door de stad, op weg naar de paardenmarkt om dan eindelijk een paard te kopen. Maar hij besloot om nog eventjes langs het wedstrijd terrein te gaan, immers was het toch zo vroeg. Langzaam slenterde hij door de stad, keek hij soms eventjes in de etalage's van verschillende winkels,


~Niet af!~

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum