High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Over de zaak 18+

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Over de zaak 18+ Empty Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:12 pm

Demi

Demi

Hello leuk dat je kijkt (A)

over 18 + gesproken, ik zelf vind 18 plus beschrijven geen ramp eerlijk gezegd. Er moet natuurlijk rekening met de jongeren onder ons worden gehouden maar veel karakters hier zijn 17 a 18 + dus 'doen' het wel zeg maar *omg hoe raar om het zo te zeggen*. Dus leek mij het zo gek niet dat het in de rpg ongeveer beschreven werd. GEEN idee wat jullie er van vinden maar wat als je gewoon 18 plus in de spoilers zet, dan is het je eigen risico om het te lezen lijkt me. Het persoontje waar je mee post moet het natuurlijk wel 'goed' vinden etc.

Maar vertel me wat je er van vind ik luister Very Happy


wist niet of dit bij discussies of ideeën hoorde

http://horsehome.actieforum.com/

2Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:18 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Ik heb het eventjes naar Discussies verplaatst :meow:

Dit is een regel, omdat Actieforum zelf regels heeft voor het hebben van een site. Dit is de regel:

Site mogen geen 18+ informatie enzovoort hebben.


En zelf ben ik 11, en denk ik niet dat mijn ouders het zo fijn vinden als ik dat soort dingen lees, ik denk niet eens dat ik dat fijn zou vinden, dit is dan een voorbeeld. En ik denk dat er zo nog wat andere kinderen zijn die dit hebben..

3Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:22 pm

Scrambler

Scrambler

Hmz. Het klopt wel een beetje, maar het is inderdaad. Actieforum heeft zo zijn regels, en daar moeten wij ons aan houden. Er spoken hier altijd bots rond die erop letten volgens mij. (:

Hmz. Het zou op zich in PB kunnen. Maar dat is een beetje raar. Of je spreekt af dat je het op MSN doet. Maar je hebt gelijk dat de personages oud genoeg zijn om *ahum* seks te hebben.

4Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:23 pm

Demi

Demi

Oh ok wist ik niet van dat actieforum etc. xD

Mwa niet meteen denken dat ik een enge pedo ben, maar ik vind het niet *vreselijk erg* om te lezen. En je speelt soms toch een 17jarige of 18jarige dus...

En je hoeft het niet te lezen het staat in spoiler met het kopje 18+ Razz

|@scram, van dat actieforum wist ik niet. Anders had ik het nooit gevraagd Very Happy

http://horsehome.actieforum.com/

5Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:27 pm

Dale

Dale

Hmmz maar toch. Enkel dat er iets staat in een spoiler *want weet zeker dat je die gaat openen* wat is 18+, zou mij geen goed gevoel geven, maar dat is een mening. Je kan het natuurlijk een beetje verwoorden, dus in plaats van *seks* zeg je *hét doen.* Ik denk dat de meeste dit wel zullen begrijpen~

6Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:28 pm

Eleanor

Eleanor

Ik vind dat je het gewoon beter niet kunt beschrijven. Want veel gata het toch niet veranderen. Je kunt wel zeggen 'Ze deden het.' en dara heb ik nisk op tegen, maar het beschrijven, tja..

7Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:29 pm

Demi

Demi

Wat is er zo erg aan het woordje seks ik bedoel er wordt over gedaan alsof het een boe-woord is. Sorry dat begrijp ik niet, ik bedoel iedereen hier weet toch wel wat het is, er wordt lacherig over gedaan maar waarom, het doen zeggen in plaats ze hebben seks. Is er nou een groot verschil? Of bedoel je seks van het beschrijven xd Maar laat maar ik begrijp jullie en het actieforum ook wel

http://horsehome.actieforum.com/

8Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:30 pm

Scrambler

Scrambler

WHOEHOE JAA DAT KAN ANDERS LAAT MIJ TE WERK GAAN WHOEHOE.
Als we het in spoiler willen doen btw. Maar alsnog niet te uitgebreid beschreven eur. (: Dat mág gewoon niet.

"PAS OP!! SIT IS 18+ LEZEN OP EIGEN RISICO":

9Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:32 pm

Demi

Demi

I get it people, jullie mening is duidelijk.

http://horsehome.actieforum.com/

10Over de zaak 18+ Empty Re: Over de zaak 18+ ma maa 05, 2012 9:33 pm

Dale

Dale

Demi schreef:Wat is er zo erg aan het woordje seks ik bedoel er wordt over gedaan alsof het een boe-woord is. Sorry dat begrijp ik niet, ik bedoel iedereen hier weet toch wel wat het is, er wordt lacherig over gedaan maar waarom, het doen zeggen in plaats ze hebben seks. Is er nou een groot verschil? Of bedoel je seks van het beschrijven xd Maar laat maar ik begrijp jullie en het actieforum ook wel


Ja, het woord seks mag van mij betreft wel, maar het was ffkes een voorbeeld en ik heb zelf ook een hekel aan mensen die er keihard om gaan lachen maar dat terzijde. Was het dus gewoon een voorbeeld, en ik kwam zo snel ffkes niet op een ander voorbeeld.

@Renske:

Tja.. Als je dat in een spoiler zet, dan weet ik niet of de site nog heel lang bestaat ;\\')


Owh Demi zag jou reactie niet! Sowry, zal hier een slotje opzetten, maar laat hem wel eventjes staan!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum