High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Verhaallijn] Loverboy ~

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 8:41 pm

Eleanor

Eleanor

Omdat ik hou van drama, én er altijd inspi van krijg heb ik besloten een verhaallijntje te beginnen met Eleanor. Lees maar even mee, en dan worden de dingen wel duidelijk.

Rijk, af en toe een bitch, en een soort van een verwend nest. Dat is Eleanor. Natuurlijk kan ze best aardig zijn, maar heel vele is daar niet van te zien als ze uitgaat. Het lijkt alsof ze sterk in haar schoenen staat, maar eigenlijk is dat niet zo. En je hebt natuurlijk altijd mensen die dat doorhebben, net zoals vele loverboys. *Tumdumdumduuumm*. Met het uitgaan leert ze natuurlijk veel mensen kennen, die ze daarna toch weer vergeet, maar één jongen is blijven hangen. Het leek er helemaal niet uit alsof hij uit was op maar één ding, en hij praatte eigenlijk normaal met haar, iets waardoor haar aardige kant doorkwam. Hiervan kreeg ze het gevoel dat er gewoon een vriendschap ontstond, maar schijn bedriegt. Het werd al snel meer dan een vriendschap, en daar was ze blij mee. Hij gaf haar veel cadeautjes en leek zo lief, tot de dag dat alles omsloeg. Hij wou dat ze geld stal van haar vader. Omdat hij het nodig had. Omdat Eleanor hem niet kwijt wou deed ze het maar, het leek onschuldig maar ging van kwaad naar erger. Als Eleanor iets niet wou doen sloeg hij haar, iets wat haar bang maakte om weg te gaan. Ook omdat hij dreigde met het vermoorden van haar ouders. Ze moest stelen voor hem, drugs afkeveren, en nog veel meer. Ook ‘huurde’ hij aar uit aan zijn vrienden. If you know what i mean. (Dit zal natuurlijk niet beschreven worden.)

Gelukkig heeft ze wel iemand leren kennen, die heel goede vrienden met haar wordt, en uiteindelijk vertelt ze diegene ook alles.


Wat ik nu zoek:

De jongen:
Dit is de ‘loverboy’. Hij lokt wel meerdere meisjes in de val en is uit op geld, en zijn plezier.

De vriend(in):
Dit si deene die ze volledig vertrouwt, hieraan vertelt ze alles ook uiteindelijk.


Dus, interesse? Let me know.

2[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 8:57 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

...

Ik zit een beetje met wat nou de grens is van 18+

Want ik weet niet echt wat Renske wilt, en tja...

Nouja, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het is leuk uitgedacht, maar zit zelf een beetje met wat qua 18+ wel en niet kan... :meow:


Maar goed, ik zal wel de jongen of de vriend(in) willen spelen A

3[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 9:00 pm

Scrambler

Scrambler

Het mag het mag. Als natuurlijk jullie avontuurtjes niet al te zichtbaar worden. Sla dit liever over. (:

4[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 9:01 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Owkeey~

Dan wordt mijn twee-strijd ook weer weggevaagd.


Dankuschon. Maar misschien is het handig als we dit iets uitgebreider uitleggen, aangezien het met mensen rond de 17 *van wie je speelt* denk ik wel vaker gebeurt, van dat 18+ Enzow. :meow:

5[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 9:03 pm

Eleanor

Eleanor

Ja, zoals ik al zei, niks van 18 plus wordt beschreven. Wink

En Sensation, maak je even ene postje, van de jongen of de vriend(in) wat jij het liefste zou willen.

Hmm, ik snap je heel even niet zo goed Sens, maar dat ligt aan mij..

6[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ ma maa 05, 2012 9:08 pm

Sensation

Sensation
Moderator
Moderator

Juah, dat was ook een beetje off topic, ghehe.

Uhm.. Voor vriend(in) zou ik Dale wel kunnen gebruiken, maar kijk nog eventjes welke rol ik dan het liefste zou willen. Dus het postje komt wel later!

7[Verhaallijn] Loverboy ~ Empty Re: [Verhaallijn] Loverboy ~ wo maa 07, 2012 6:56 pm

Eleanor

Eleanor

Oké, niemand anders die ook wil?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum