High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[GZ] Eigenaar

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[GZ] Eigenaar Empty [GZ] Eigenaar di jan 17, 2012 6:00 pm

Sunset

Sunset

Sunset komt uit Indian Sunset, en is een wild paard, wat een keer is gevangen door de indianen, die haar hebben getemt. Maar ze was weggegaan, toen het dorp werdt aangevallen, en toen kwam ze hier naar toe. Ze is snel bang, maar kan zich aan een mens hechten. Nu zoek ik een eigenaar voor Sunset. Let wel op een ding; Ze is geen zadel en bit gewent, wel een halster, en ze luisterd naar de stem van de ruiter.

Dus zou jij willen rijden als een Indiaan? Zonder zadel en hoofdstel, met een paard wat je volledig vertrouwt? Reageer dan nu!

2[GZ] Eigenaar Empty Re: [GZ] Eigenaar di jan 17, 2012 7:01 pm

Amandaa

Amandaa

Ik wil wel een nieuw account aanmaken, Amandaa is geen optie. Maar denk dat wat activiteit hier wel goed is! Dus zeg het maar.
Trouwens, ben deze week niet zo actief op mijn rpg's, toetsen, en volgende week iets actiever maar ook niet echt. School zeurt nogal aan mijn hoofd en alles. Dus reageren doe ik niet zo snel. In de vakantie wel, dan heb ik alle tijd. ^^ En vanavond ook nog 2 uurtjes half vrij ongeveer. (Met Amandaa reageer ik sowieso nog vanavond.)

3[GZ] Eigenaar Empty Re: [GZ] Eigenaar wo jan 18, 2012 9:30 am

Sunset

Sunset

Okee, zou je een postje willen maken voor je nieuwe account?

4[GZ] Eigenaar Empty Re: [GZ] Eigenaar wo jan 18, 2012 8:48 pm

Amandaa

Amandaa

Ik kijk wel even, op dit moment ontzettend inspiratieloos en niet echt zin om te posten, dus ook niet om een voorbeeld post te maken... sorry. (; Maar ik wacht liever totdat ik inspiratie heb en er zin in heb, dan dat ik nu mezelf ga dwingen iets te typen. Dat wordt namelijk gewoon flut.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum