High Holdback.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het is weer winter! De gebieden zijn beladen met sneeuw, de meren en rivieren zijn bevroren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Naroon, stallion from heaven.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Naroon, stallion from heaven. Empty Naroon, stallion from heaven. zo sep 11, 2011 7:09 pm

Naroon

Naroon

Naroon, stallion from heaven.

I N F O R M A T I O N .
Name; Naroon.
Gender; Stallion.
Parents; Flicka x Contango.
Breed; KWPN.
Boss; Nobody.
Aftekeningen; kol, sokken op beide achterbenen,
linkervoorbeen niks & rechtervoorbeen kleine sok.



I N S I D E ;
Naroon is een rustige maar vriendelijke hengst die het leven vol avonturen inziet, zonder gevaren. Soms weet hij niet dat hij níet door moet gaan maar moet stoppen, ook is hij soms nogal een babbelkous die aan één oor door kan praten zoals als hij wilt. Echter heeft hij soms een grote mond maar diep van binnen een klein hart, wat hij soms nog wel eens laat merken. Als je deze hengst leert kennen zal hij eerst niet met je te maken willen hebben, maar áls hij je eenmaal mag zal hij voor je door het vuur gaan en zou je met hem een vriendschap op kunnen bouwen die niet te breken is. Ook heeft deze hengst een goede bouw waardoor hij een ster in dressuur is, maar dat betekend natuurlijk niet dat hij de andere disciplines niet onder zijn hoede heeft. Echter is Naroon wel érg bang voor onweer, of dergelijke en heeft hij het niet zo op regen. Kortom; een hengst met een goud hartje diep van binnen.



The inspiration & story about Naroon in real life;
Naroon is gebaseerd op een echt paard, of beter gezegd een veulen, dat echt heeft geleefd. Naroon is geboren op O4-O4-'95 en gestorven op 23-O7-'95. Mijn oma had namelijk vroeger veel paarden gehad waaronder als eenalaatste een merrie genaamd Flicka. Flicka had ze laten dekken door Contango, een dressuurhengst die bekend was in die tijd in Nederland. Toen Naroon geboren was leek hij précies op zijn vader, dezelfde aftekeningen ongeveer en dezelfde kleur. Naroon stond op een avond een keer in de weide, met meerdere veulens. Het begon te onweren en hij was op hol geslagen; bang voor de onweer. Toen is hij met zijn benen in het prikkeldraad vast komen te zitten en zijn zijn pezen door gescheurd. Omdat dit was gebeurd op de verjaardag van mijn opa waren ze niet thuis en zijn ze dus pas gebeld in de avond. Mijn oma was er meteen naartoe gegaan, de dierenarts had er al wat aan gedaan maar hij had vertelt dat het nooit meer goed zou komen. Toen heeft mijn oma hem besloten hem in te laten slapen, omdat ze hem niet een leven met veel pijn wilde geven. Dit heeft mij op een idee gebracht hem aan te maken, ondanks dat op mijn setje Naroon het niet is. Mijn oma heeft namelijk nooit een foto van hem kunnen maken; óf het fototoestel deed het niet of er kwam iets tussen. Dat bracht haar op het gevoel dat ze hem nooit lang had kunnen houden, op de een of andere manier had ze die voorgevoelens gewoon. Dus op mijn setje staat Naroon’ halfbroer, Alonzo. Hopelijk blijf ik dus veel inspiratie hebben voor Naroon, en dat hij daarboven gelukkig mag zijn, ookal heb ik hem nooit gekend..

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum